Online rendelés leadásához szükséges regisztrálnom?
A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni, hiszen regisztráció nélkül is le lehet adni a rendelést. Érdemes azonban felhasználói fiókot létrehozni, mert legközelebb már sokkal gyorsabb lesz a vásárlás menete.
A weboldalon megadott árak bruttó vagy nettó árak?
Weboldalunkon minden esetben a bruttó árakat tüntetjük fel.
Kapok értesítést amikor átvehetem a megrendelésemet?
Igen, minden esetben e-mailt küldünk arról, ha a rendelés átvehető a kiválasztott üzletünkben.
Mit jelent az online ár a termékek mellett?
Az online ár egy kedvezményesebb árat jelent a bolti árhoz képest. Üzleteinkben a weboldalon feltüntetett bolti áron tudja megvenni az adott terméket, míg ha online rendeli meg, akkor a legtöbb esetben kedvezőbb a termék vételára.
Blokk/számla nélkül is érvényes a garancia?
Nem. A garancia csak a Ferenczi Épületgépészeti Kft. által kiállított számlával vagy blokkal együtt érvényes, így azt mindenképp meg kell őrizni.
Mit kell tennem, ha nem kaptam garanciapapírt a termék mellé?
Ebben az esetben keresse fel ügyfélszolgálatunkat a következő elérhetőségek egyikén:
E-mail: info@ferencziepuletgepeszet.hu
Tel: +36 1 700 3500
Mit kell tennem, ha sérült terméket kapok?
Amennyien sérült termék ékezett önhöz, úgy vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és a terméket kicseréljük önnek. Ebben az esetben a termék elszállítását is saját költségen mi intézzük, illetve a termék cseréjét is, így önnek ezzel nem kell foglalkoznia.
Felhívjuk figyelmét, hogy sérült terméket csak a kézbesítéstől számított 14 napon belül áll módunkban visszavenni. Ezért érdemes a szállítást követően ellenőrizni a csomag tartalmát. 14 napon túli hibás terméket nem vagyunk kötelesek visszavenni.
Hogyan fizethetek online rendelés esetén?
Online rendelés esetén fizethet utánvéttel, online bankkártyás fizetéssel vagy előreutalással.
Visszaküldhetem a terméket, ha nem szeretném megtartani?
Igen, a webáruházunkban vásárolt termékeket 14 napon belül visszaküldheti nekünk, eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban, a számlával együtt. A visszaküldési űrlapot INNEN is le tudja tölteni.
Személyesen is át tudom venni a rendelésem?
Igen, személyes átvételre mind a négy üzletünkben van lehetőség, ahol készpénzzel vagy bankkártyával is tud fizetni.
Mennyire megbízható a weboldalon feltüntetett árukészlet?
Weboldalunkon naprakész termékelérhetőséget talál, így amennyiben egy termék mellett az szerepel, hogy készleten van, akkor biztosan elérhető nálunk.
Mit kell tennem, ha meghibásodott a megvásárolt termék?
Garanciális ügyintézéssel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot és továbbítjuk az ügyet a gyártó felé.
Személyes átvétel esetén meddig tartják a rendelést?
Személyes átvétel esetén a készleten levő termék másnap vehető át a kiválasztott üzletünkben és 48 órán át tartjuk a rendelését. Ezt követően felszabadítjuk a készletet. Amennyiben külön jelzi nekünk, hogy később tudja csak átvenni a rendelését, akkor az fenntartjuk önnek.