Információk

Gyakran ismételt kérdések

Visszaküldési feltetelek

 

Online rendelés leadásához szükséges regisztrálnom? 

A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni, hiszen regisztráció nélkül is le lehet adni a rendelést. Érdemes azonban felhasználói fiókot létrehozni, mert legközelebb már sokkal gyorsabb lesz a vásárlás menete. 

A weboldalon megadott árak bruttó vagy nettó árak? 

Weboldalunkon minden esetben a bruttó árakat tüntetjük fel. 

Kapok értesítést amikor átvehetem a megrendelésemet? 

Igen, minden esetben e-mailt küldünk arról, ha a rendelés átvehető a kiválasztott üzletünkben. 

Mit jelent az online ár a termékek mellett? 

Az online ár egy kedvezményesebb árat jelent a bolti árhoz képest. Üzleteinkben a weboldalon feltüntetett bolti áron tudja megvenni az adott terméket, míg ha online rendeli meg, akkor a legtöbb esetben kedvezőbb a termék vételára. 

Blokk/számla nélkül is érvényes a garancia? 

Nem. A garancia csak a Ferenczi Épületgépészeti Kft. által kiállított számlával vagy blokkal együtt érvényes, így azt mindenképp meg kell őrizni. 

Mit kell tennem, ha nem kaptam garanciapapírt a termék mellé? 

Ebben az esetben keresse fel ügyfélszolgálatunkat a következő elérhetőségek egyikén: 
E-mail: info@ferencziepuletgepeszet.hu
Tel: +36 1 700 3500

Mit kell tennem, ha sérült terméket kapok? 

Amennyien sérült termék ékezett önhöz, úgy vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és a terméket kicseréljük önnek. Ebben az esetben a termék elszállítását is saját költségen mi intézzük, illetve a termék cseréjét is, így önnek ezzel nem kell foglalkoznia.
Felhívjuk figyelmét, hogy sérült terméket csak a kézbesítéstől számított 14 napon belül áll módunkban visszavenni. Ezért érdemes a szállítást követően ellenőrizni a csomag tartalmát. 14 napon túli hibás terméket nem vagyunk kötelesek visszavenni. 
 

Hogyan fizethetek online rendelés esetén? 

Online rendelés esetén fizethet utánvéttel, online bankkártyás fizetéssel vagy előreutalással. 

Visszaküldhetem a terméket, ha nem szeretném megtartani? 

Igen, a webáruházunkban vásárolt termékeket 14 napon belül visszaküldheti nekünk, eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban, a számlával együtt. A visszaküldési űrlapot INNEN is le tudja tölteni.

Személyesen is át tudom venni a rendelésem? 

Igen, személyes átvételre mind a négy üzletünkben van lehetőség, ahol készpénzzel vagy bankkártyával is tud fizetni. 

Mennyire megbízható a weboldalon feltüntetett árukészlet? 

Weboldalunkon naprakész termékelérhetőséget talál, így amennyiben egy termék mellett az szerepel, hogy készleten van, akkor biztosan elérhető nálunk. 

Mit kell tennem, ha meghibásodott a megvásárolt termék? 

Garanciális ügyintézéssel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot és továbbítjuk az ügyet a gyártó felé. 

Személyes átvétel esetén meddig tartják a rendelést? 

Személyes átvétel esetén a készleten levő termék másnap vehető át a kiválasztott üzletünkben és 48 órán át tartjuk a rendelését. Ezt követően felszabadítjuk a készletet. Amennyiben külön jelzi nekünk, hogy később tudja csak átvenni a rendelését, akkor az fenntartjuk önnek.