search
menu close
menu Információk

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

 
phone Telefon:
date_range Nyitvatartás:
H-P: 7:30-16:00
Ügyfélszolgálat

Kérdése van a rendeléssel kapcsolatban, vagy csak általános információra lenne szüksége?

Keresse Ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailen keresztül és örömmel segítünk!

Ügyfélszolgálat
 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Nem érem el az ügyfélszolgálatot telefonon, mit tehetek?

Telefonos ügyfélszolgáltunk a +36-1-445-2074-es telefonszámon érhető el. Felkészülten várjuk hívását, ennek ellenére előfordulhat, hogy hosszabb várakozási időre kell számítani, például a reggeli és koradélutáni órákban. Amennyiben lehetősége van, kérjük inkább írjon részünkre emailt az info@ferencziepuletgepeszet.hu címre .

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

2. Kifizetett rendelésemet lemondtam, mennyi idő múlva és hogyan kaphatom vissza a vételárat?

A vételár visszafizetése függ a rendelés lemondásának körülményétől is. Azonban annak visszafizetéséről Cégünk a törvényben meghatározottak szerint fog eljárni (pl. átutalás esetén 30 naptári napon belül visszautaljuk a befizetett összeget), melynek részletei az ÁSZF-ünkben találhatóak.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

3. Észrevételem van, hogyan juttathatom el?

Véleményét legyen kedves az info@ferencziepuletgepeszet.hu címünkre elküldeni.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

4. Milyen módon tudom elérni a szaküzletet?

Üzleteink menüpontban megtalálhatóak az adott üzlet elérhetőségei, melyen kollégáink készséggel álnak rendelkezésre.
Üzleteink oldal megnyitása.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

5. Mikorra kaphatok választ az ügyfélszolgálattól?

Kollégáink a beérkező leveleket beérkezési sorrendben dolgozzák fel munkaidőben. Általában munkaidőn belül pár óra alatt, de legrosszabb esetben is néhány napon belül minden megkeresést igyekszünk megválaszolni, szíves türelmét és megértését kérjük!

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

6. Hogyan érem el az ügyfélszolgálatot?

A rendelésekkel kapcsolatban telefonos ügyfélszolgáltunk a +36-1-445-2074-es telefonszámon érhető el. Felkészülten várjuk hívását, ennek ellenére előfordulhat, hogy hosszabb várakozási időre kell számítani, a kollégáinkhoz beérkező magas számú megkeresések miatt. Amennyiben lehetősége van, kérjük inkább írjon részünkre emailt az info@ferencziepuletgepeszet.hu címre.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

7. Már élő megrendelésemet módosítani szeretném, hogyan és meddig tudom megtenni?

A rendelés módosításával kapcsolatosan kérjük írjon számunkra emailt az info@ferencziepuletgepeszet.hu email címre.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

8. Panasszal szeretnék élni, hogyan tehetem meg?

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (szaküzletben) azonnal kivizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel a helyszínen. Írásbeli panaszát az info@ferencziepuletgepeszet.hu email címre legyen kedves elküldeni.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

9. Nem találom a használati útmutatót, mit tehetek?

A termékek használati útmutatója minden esetben a csomag tartalmát képezi, így első körben kérjük, ellenőrizze, hogy az kicsomagolás során, véletlenül nem esett-e ki! Amennyiben továbbra sincs meg, úgy a rendelt termék cikkszámával (vagy a termék nevével és a rendelési azonosítóval, számlaszámmal) kiegészítve, keresse fel ügyfélszolgálatunkat az info@ferencziepuletgepeszet.hu email címünkön! Ezt követően kollégáink elektronikus formában eljuttatják Önnek a hiányzó dokumentumot. Legtöbb esetben a weboldalunkról, illetve a gyártó hivatalos oldaláról is elérhető digitális formában a termék használati utasítása, így elvesztés esetén bármikor újra letölthető.