Információk

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

Kérdése van a rendeléssel kapcsolatban, vagy csak általános információra lenne szüksége?

Keresse Ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailen keresztül és örömmel segítünk!
Ha nem ér el minket telefonon, ne aggódjon: vissza fogjuk hívni!

phone Telefon:
date_range Ügyfélszolgálat nyitvatartása:
H-P: 7:30-16:00
Ügyfélszolgálat

1. menüpont: Megrendeléssel, számlázással és szállítással kapcsolatos kérdések
2. menüpont: Műszaki információ, gépészettel kapcsolatos kérdések
3. menüpont: Fürdőszoba bemutató terem, fürdőszobai termékekkel kapcsolatos kérdések

Üzleteink közvetlen eléréséhez kérje a kezelő segítségét, vagy email-ben keresse fel az adott boltot!
Amennyiben nem választ egy menüpontot sem, automatikusan kapcsoljuk ügyfélszolgálatos kollégánkat.

Ügyfélszolgálat
 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Nem érem el az ügyfélszolgálatot telefonon, mit tehetek?

Telefonos ügyfélszolgáltunk a +36-1-700-3500-as telefonszámon érhető el. Felkészülten várjuk hívását, ennek ellenére előfordulhat, hogy hosszabb várakozási időre kell számítani, például a reggeli és koradélutáni órákban. Amennyiben lehetősége van, kérjük, írjon részünkre egy e-mailt az info@ferencziepuletgepeszet.hu címre. Ha mindenképpen telefonon szeretne kollégáinkkal beszélni, hívja az ügyfélszolgálat telefonszámát és sikertelen elérés esetén vissza fogjuk hívni.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

2. Kifizetett rendelésemet lemondtam, mennyi idő múlva és hogyan kaphatom vissza a vételárat?

A vételár visszafizetése függ a rendelés lemondásának körülményeitől is, ezért a visszafizetéssel kapcsolatban Cégünk minden esetben a törvényben meghatározottak szerint jár el. Ennek részletei az ÁSZF-ben találhatóak (például átutalás esetén 30 naptári napon belül visszautaljuk a befizetett összeget).

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

3. Észrevételem van, hogyan juttathatom el a Ferenczihez?

Véleményét legyen kedves az info@ferencziepuletgepeszet.hu címünkre elküldeni.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

4. Milyen módon tudom elérni a szaküzletet?

Az üzleteink menüpont alatt megtalálhatóak az adott üzlet elérhetőségei, melyen kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Üzleteink oldal megnyitása.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

5. Mikorra kaphatok választ az ügyfélszolgálattól?

Kollégáink a beérkező leveleket beérkezési sorrendben dolgozzák fel munkaidőben. Általában munkaidőn belül pár óra alatt, de legrosszabb esetben is néhány napon belül minden megkeresést igyekszünk megválaszolni, szíves türelmét és megértését kérjük!

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

6. Hogyan érem el az ügyfélszolgálatot?

A rendelésekkel kapcsolatban telefonos ügyfélszolgáltunk a +36-1-700-3500-as telefonszámon érhető el. Felkészülten várjuk hívását, ennek ellenére előfordulhat, hogy hosszabb várakozási időre kell számítani, a kollégáinkhoz beérkező magas számú megkeresés miatt. Amennyiben lehetősége van, kérjük, inkább írjon részünkre egy e-mailt az info@ferencziepuletgepeszet.hu címre.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

7. Már élő megrendelésemet módosítani szeretném, hogyan és meddig tudom megtenni?

A rendelés módosításával kapcsolatosan kérjük, írjon számunkra egy e-mailt az info@ferencziepuletgepeszet.hu címre.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

8. Panasszal szeretnék élni, hogyan tehetem meg?

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (szaküzletben) azonnal kivizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel a helyszínen. Írásbeli panaszát az info@ferencziepuletgepeszet.hu e-mail címre legyen kedves elküldeni.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

9. Nem találom a használati útmutatót, mit tehetek?

A termékek használati útmutatója minden esetben a csomag tartalmát képezi, így első körben kérjük, ellenőrizze, hogy a kicsomagolás során, véletlenül nem esett-e ki! Illetve sok esetben a használati útmutatót egy QR kód formájában tartalmazza a csomagolás: ezt beolvasva online éri el az útmutatót.
Amennyiben továbbra sincs meg, úgy a rendelt termék cikkszámával (vagy a termék nevével és a rendelési azonosítóval, számlaszámmal) kiegészítve, keresse fel ügyfélszolgálatunkat az info@ferencziepuletgepeszet.hu e-mail címen! Ezt követően kollégáink elektronikus formában eljuttatják Önnek a hiányzó dokumentumot. Legtöbb esetben a weboldalunkról, illetve a gyártó hivatalos oldaláról is elérhető digitális formában a termék használati utasítása, így elvesztés esetén bármikor újra letölthető.