search
menu Menü

Online rendelés menete

RENDELÉS MENETE

1. A webáruházban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. A bejelentkezéshez a regisztrációkor megadott e-mail cím és jelszó páros megadása szükséges.
2. Sikeres bejelentkezés után, a termék adatlapján adja meg a vásárolni kívánt mennyiséget majd, kattintson a „Kosárba” gombra. A kosárba kerülés után megtekintheti annak tartalmát.
3. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Vissza a vásárláshoz” linkre, mellyel visszakerül a legutóbb megtekintett termék adatlapjára.
4. Járjon el az 2-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
5. Miután elhelyezte az utolsó tételt is kosarába, az ott található termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőkbe való mennyiség megadásával, majd a „Módosítás” gomb megnyomásával.
6. A kosárban található „Tovább a megrendeléshez” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben még nem lépett be vagy nem regisztrált a következő felületen megteheti.
7. A számlázási, szállítási és fizetési adatok megadása után ellenőrizze megrendelését az összesített listában, majd kattintson a „Rendelés Feladása” gombra, mellyel rendelését elküldi nekünk.
8. A rendelés állapotáról a rendszere-mailben tájékoztatja.
9. A megjelölt módon a vásárló átveheti a megrendelt terméket, amint az elérhetővé válik.

A felhasználó kosarának tartalma a megrendelés véglegesítése előtt bármikor módosítható, azaz termékeket vehet ki belőle, és rakhat bele. Kiválaszthatja azt is, hogy egyes termékből milyen mennyiséget szeretne vásárolni. Ha rossz terméket raktunk a kosárba akkor mindössze a kosarunk megfelelő sorában kijelöljük a rossz termék mellet megtalálható „eltávolít” jelölőmezőt, és a kosárból kikerül a nem kívánt termék. Továbbá lehetőség van ügyfélszolgálatunkon, a nyitva tartási időn belül, mint személyesen, mint telefonon keresztüli módosításra is.

Szállító fenntartja a jogot arra, hogy kizárólag fizetőképes Vásárló igényeit vegye figyelembe. Fizetésképtelen, csőd, felszámolási- vagy végelszámolási eljárás alatt álló, illetve ezek törvényes feltételeinek fennállása esetén is, Szállító jogosult a szerződéstől elállni és a teljesítést megtagadni, továbbá kártérítési igényeit érvényesíteni. Ugyanez az eljárás érvényes olyan Vásárló esetére, akinek lejárt tartozása van Szállítóval szemben.

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK ÉS SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

A megrendelt terméket utánvétes fizetési mód esetén a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló e-mail minden költséget tartalmaz. A számlát vagy a csomag tartalmazza vagy külön kerül feladásra. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

Van lehetőség a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére előreutalással a szolgáltató adatai között található bankszámlaszámon. A közleményben ilyenkor tüntesse fel a rendelés azonosítóját, melyet a visszaigazoló e-mailben talál meg. Ilyenkor a kiszállítás a vételár kiegyenlítésekor kezdődik meg. Nem vonható össze adott számlán, rendelésben szereplő követelés más jogügylet folyamán keletkezett egyéb számlán szereplő nem jogerős tartozással vagy követeléssel.

Továbbá az Ügyfélnek lehetősége van rendelését személyesen átvenni, helyben történő vételár kiegyenlítéssel.

Cégünk fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelés nagyságától függően előleget kérjen a megrendelőtől. Ennek mértékéről a megrendelést követően írásban vagy szóban tájékoztatjuk Önt.

Webáruházunk megrendeléseit egy logisztikai cég (általában) a 24-48H alatt teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A kiszállítás időpontjáról a futárszolgálat tájékoztatja mind a Szolgáltatót és az Ügyfelet is. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, illetve telephelyén szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat maximum kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁS

A Szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Felhívjuk a vásárló figyelmét, hogy az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, spamszűrő, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége is.Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

A megrendelések feldolgozása munkanapokon (hétfőtől-péntekig), munkaidőben történik.Amennyiben a megrendelés leadása a munkaidő lejárta után történik, annak feldolgozására a következő munkanapon kerül sor. A Szállító minden esetben e-mailben, vagy telefonon esetleg faxon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.

Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást e-mailben visszaigazolni. Felhívjuk a vásárló figyelmét, hogy az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége is. A megrendelés állapotáról újabb automatikus email generálódik, pl.: amint kiszállítási státuszba kerül a megrendelés. Az általános kiszállítási idő munkanapokon 48 óra, melynek pontos idejéről a szerződött logisztikai cégünk értesíti az Ügyfelet. Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten vagy a megrendelt mennyiség jelentős mértékű úgy a szállítási határidőről a weboldal üzemeltetője tájékoztatja a vásárlót a várható kiszállítás dátumáról. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

ÁRVÁLTOZÁS

Sajnos néha előfordul, hogy rajtunk kívülálló okok miatt a megrendelt termék ára megváltozik. Amennyiben a termék ára változott, akkor felhívjuk Önt a megadott elérhetőségen, amennyiben nem felel meg Önnek az ár, úgy elállhat a vásárlástól. Megértésüket köszönjük, és továbbra is azon dolgozunk, hogy Ön minél kényelmesebben, előnyös áron, és gyorsan kapja kézhez a megrendelt termékeket.

ELÁLLÁS JOGA

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet („Korm. rendelet”) 20. §-ában foglaltak értelmében:

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül a Vevőnek, amennyiben fogyasztónak minősül, joga van elállni vásárlási szándékától és indoklás nélkül visszaküldheti a megrendelt terméket. Ebben az esetben a Ferenczi Épületgépészeti Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés magában foglalja a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (például postaköltség). Ha azonban a Vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. A termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli, emellett az áru visszaküldésére kiszabott határidő, az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja értelmében a Vevő nem gyakorolhatja a fentiek szerinti elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Ezeket a termékeket a Webáruházban külön, kifejezetten jelöljük.:

A visszaküldött termék esetében a Vevő a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Az értékcsökkenés úgy kerül megállapításra, hogy az eredeti vételárból levonjuk azt az eladási árat, amennyiért az értékcsökkentett terméket később nagy valószínűséggel értékesíteni lehet. Ha az értékcsökkenés kiköszöbölhető, például a termék javításával, hiányzó alkatrész pótlásával, akkor az értékcsökkenés mértéke megegyezik az annak megszüntetésére (termék javítása, hiányzó alkatrész pótlása) fordított várható költséggel. Az értékcsökkenés jogcíme az eladónak juttatott kártérítés.

ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENETE

Amennyiben élni szeretne elállási jogával azt az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően tanúk előtt rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, rozsdás vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

GARANCIA, JÓTÁLLÁS

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Vevőt terheli.

A Kormányrendeletben biztosított jótállási idő a termék átvételétől számított egy év, kivéve ha a gyártó ennél hosszabb jótállási időt állapít meg.

A minőség tekintetében Szolgáltató a jogszabály által előírt jótállási kötelezettséggel tartozik. Az átvétel alkalmával a Vásárló gondosan átvizsgálja az árut, és ha megállapítja vagy gyanítja, hogy a fuvarozáskor az kárt szenvedett, úgy jogérvényesítésre alkalmas írásbeli fenntartással élhet. Vásárló által panaszolt hiányok illetve minőségi kifogások bizonyítása minden esetben Vásárlót terhelik. Amennyiben az indoklás megalapozott volt, a Szállító az árut visszavételezi és helyette megfelelő minőségű árut szállít. Amennyiben garanciális kérdése lenne a megrendelt terméket illetően a +36 1 445 2075 telefonszámon érdeklődhet.