search
menu close
menu Információk

Online rendelés menete

Online rendelés menete

Online rendelés menete

RENDELÉS MENETE

  1. A termék adatlapján adja meg a megvásárolni kívánt mennyiséget, majd kattintson a „Kosárba” gombra. A kosárba kerülés után megtekintheti annak tartalmát.

    Online rendelés menete

  2. A felugró ablakban a „Kosár megtekintése” gombra kattintva megtekintheti annak tartalmát, vagy az X gombbal folytathatja a vásárlást. 

    Online rendelés menete

  3. A Kosár tartalmánál még módosíthatja a kosárban levő mennyiséget. 

    Online rendelés menete

  4. A „Tovább” gombra kattintva négy féle módon folytathatja a rendelés leadását:

    Online rendelés menete

    • Bejelentkezés
    • Regisztráció
    • Vásárlás vendégként
    • Bejelentkezés közösségi fiókkal  
       
  5. A számlázási, szállítási és fizetési adatok megadása után a „Következő lépés” gombra kattintva ellenőrizze megrendelését és a megadott adatok helyességét.
  6. A „Véglegesítés” gombra kattintva küldte el nekünk megrendelését. 
  7. A megrendelés leadása után néhány perccel visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre. 
  8. A rendelés állapotáról a rendszer e-mailben tájékoztatja Önt.
  9. A megjelölt módon átveheti a megrendelt terméket, amint az elérhetővé válik és erről értesítést kap

A felhasználó kosarának tartalma a megrendelés véglegesítése előtt bármikor módosítható, azaz termékeket vehet ki belőle, és rakhat bele. Kiválaszthatja azt is, hogy egyes termékből milyen mennyiséget szeretne vásárolni. Ha rossz terméket rakott a kosárba akkor mindössze a „Kosár tartalma” gomra kattintva a „Tétel törlésével” törölheti a terméket. Továbbá lehetőség van ügyfélszolgálatunkon, a nyitvatartási időn belül, mint személyesen, mint telefonon keresztüli módosításra is.
Szállító fenntartja a jogot arra, hogy kizárólag fizetőképes Vásárló igényeit vegye figyelembe. Fizetésképtelen, csőd, felszámolási- vagy végelszámolási eljárás alatt álló, illetve ezek törvényes feltételeinek fennállása esetén is, Szállító jogosult a szerződéstől elállni és a teljesítést megtagadni, továbbá kártérítési igényeit érvényesíteni. Ugyanez az eljárás érvényes olyan Vásárló esetére, akinek lejárt tartozása van Szállítóval szemben.

 

Online rendelés menete

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

Utánvétes fizetés
A megrendelt terméket utánvétes fizetési mód esetén a csomag átvételekor a futárnál kell kiegyenlíteni készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítőjén és visszaigazoló e-mailben található, mely minden költséget tartalmaz. A számlát vagy a csomag tartalmazza vagy külön kerül feladásra. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

Előre utalásos fizetés
Van lehetőség a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére előreutalással a szolgáltató adatai között található bankszámlaszámon. A közleményben ilyenkor tüntesse fel a rendelés azonosítóját, melyet a visszaigazoló e-mailben talál meg. Ilyenkor a kiszállítás a vételár kiegyenlítése után kezdődik meg. Nem vonható össze adott számlán, rendelésben szereplő követelés más jogügylet folyamán keletkezett egyéb számlán szereplő nem jogerős tartozással vagy követeléssel.

Online bankkártyás fizetés
A rendelés leadásakor bankkártyával azonnal kiegyenlítheti a végösszeget.

Helyszíni fizetés
Az Ügyfélnek lehetősége van rendelését személyesen átvenni, helyben történő vételár kiegyenlítéssel, mely történhet készpénzzel vagy bankkártyával. Minden üzletünk rendelkezik bankkártya terminállal. Elfogadott kártyatípusok: Visa, Mastercard, Maestro

Cégünk fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelés nagyságától függően előleget kérjen a megrendelőtől. Ennek mértékéről a megrendelést követően írásban vagy szóban tájékoztatjuk Önt.

 

Online rendelés menete

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

Házhozszállítás
Webáruházunk megrendeléseit az MPL vagy a Carry-all futárszolgálat 1-5 munkanap alatt teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A kiszállítás időpontjáról a futárszolgálat tájékoztatja mind a Szolgáltatót és az Ügyfelet is. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, illetve telephelyén, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat maximum kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A raklapos küldemény szolgáltatás házig (parkolóig) történő szállítást tartalmaz. Egyes termékek szállítása ingyenes, ezt a termék adatlapján külön jelöljük.

Nagyon ritkán előfordulhat extra méretű termék esetén, hogy egyedi szállítási díjat alkalmazunk.

Személyes átvételRendelését személyesen is átveheti a kiválasztott üzletink egyikében, díjmentesen. A rendelés átvételéről értesítést küldünk önnek emailben. Kérjük, addig ne induljon el otthonról, amíg az értesítő emailt nem kapta meg!

Személyes átvétel
Rendelését személyesen is átveheti a kiválasztott üzletink egyikében, díjmentesen. A rendelés átvételéről értesítést küldünk önnek emailben. Kérjük, addig ne induljon el otthonról, amíg az értesítő emailt nem kapta meg!

 

Online rendelés menete

RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁS

A Szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Felhívjuk a vásárló figyelmét, hogy az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, spamszűrő, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége is. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

 

Online rendelés menete

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

A megrendelések feldolgozása munkanapokon (hétfőtől-péntekig), munkaidőben történik. Amennyiben a megrendelés leadása a munkaidő lejárta után történik, annak feldolgozására a következő munkanapon kerül sor. A Szállító minden esetben e-mailben, vagy telefonon Visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.

Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást e-mailben visszaigazolni. Felhívjuk a vásárló figyelmét, hogy az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége is. A megrendelés állapotáról újabb automatikus email generálódik, pl.: amint kiszállítási státuszba kerül a megrendelés. Az általános kiszállítási idő 1-5 munkanap, melynek pontos idejéről a szerződött logisztikai cégünk értesíti az Ügyfelet. Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten vagy a megrendelt mennyiség jelentős mértékű, úgy a szállítási határidőről a weboldal üzemeltetője tájékoztatja a vásárlót. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

Online rendelés menete

ÁRVÁLTOZÁS

Sajnos néha előfordul, hogy rajtunk kívülálló okok miatt a megrendelt termék ára megváltozik. Amennyiben a termék ára változott, akkor felhívjuk Önt a megadott elérhetőségen, amennyiben nem felel meg Önnek az ár, úgy elállhat a vásárlástól. Megértésüket köszönjük, és továbbra is azon dolgozunk, hogy Ön minél kényelmesebben, előnyös áron, és gyorsan kapja kézhez a megrendelt termékeket.

 

Online rendelés menete

ELÁLLÁS JOGA

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet („Korm. rendelet”) 20. §-ában foglaltak értelmében:

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül a Vevőnek, amennyiben fogyasztónak minősül, joga van elállni vásárlási szándékától és indoklás nélkül visszaküldheti a megrendelt terméket. Ebben az esetben a Ferenczi Épületgépészeti Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés magában foglalja a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (például postaköltség). Ha azonban a Vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. A termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli, emellett az áru visszaküldésére kiszabott határidő, az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja értelmében a Vevő nem gyakorolhatja a fentiek szerinti elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A visszaküldött termék esetében a Vevő a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Az értékcsökkenés úgy kerül megállapításra, hogy az eredeti vételárból levonjuk azt az eladási árat, amennyiért az értékcsökkentett terméket később nagy valószínűséggel értékesíteni lehet. Ha az értékcsökkenés kiküszöbölhető, például a termék javításával, hiányzó alkatrész pótlásával, akkor az értékcsökkenés mértéke megegyezik az annak megszüntetésére (termék javítása, hiányzó alkatrész pótlása) fordított várható költséggel. Az értékcsökkenés jogcíme az eladónak juttatott kártérítés.

 
 

ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENETE

Amennyiben élni szeretne elállási jogával azt az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően tanúk előtt rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, rozsdás vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követő 30 napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

 

Online rendelés menete

GARANCIA, JÓTÁLLÁS

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Vevőt terheli.

Érvényesítési határidő
A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási ár felett három év

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk a Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

A minőség tekintetében Szolgáltató a jogszabály által előírt jótállási kötelezettséggel tartozik. Az átvétel alkalmával a Vásárló gondosan átvizsgálja az árut, és ha megállapítja vagy gyanítja, hogy a fuvarozáskor az kárt szenvedett, úgy jogérvényesítésre alkalmas írásbeli fenntartással élhet. Vásárló által panaszolt hiányok illetve minőségi kifogások bizonyítása minden esetben Vásárlót terhelik. Amennyiben az indoklás megalapozott volt, a Szállító az árut visszavételezi és helyette megfelelő minőségű árut szállít. Amennyiben garanciális kérdése lenne a megrendelt terméket illetően a +36 1 445 2074-es telefonszámon érdeklődhet.