Mi történik akkor, ha visszaküldtem, de nem jogos a visszaküldési igényem?
Amennyiben Ön az elállási jog gyakorlására jogszabályban biztosított 14 napos határidő lejártát követően vagy fogyasztónak nem minősülő vásárló esetében elállási jog hiányában vagy olyan terméket küld vissza, amely vonatkozásában az elállási jog kizárt, ebben az esetben a visszaküldött terméket nem áll módunkban visszavenni, a terméket a Szállítási díjszabásunk szerinti szállítási díj és 500 Ft/nap tárolási díj felszámítása mellett visszaküldjük az Ön részére. Amennyiben a termék visszaküldése sikertelen vagy bármely okból nem lehetséges, abban az esetben írásban felszólítjuk a termék 8 (nyolc) napon belüli elszállítására. Ha a felszólítás ellenére sem kerül sor a visszaküldött termék elszállításra, úgy – tekintettel arra, hogy annak máshol való elhelyezése számunkra aránytalan nehézséggel, illetve a költségek előlegezésével járna –Társaságunk a terméket értékesíti vagy megsemmisíti. A termék értékesítésből befolyt összeg ellenértéke Önt illeti meg, amelyből a termék őrzésével és tárolásával kapcsolatban felmerült költségek levonásra kerülnek.